Cum calculam bugetul de marketing?

Conform unor studii de pe piata din US e bine ca o companie mica aflata la inceput de drum care este in crestere este bine sa alocati un buget de marketing undeva la 12-20% din cifra de afaceri iar pentru o companie consolidata procentul poate fi undeva intre 6-12% din cifra de afaceri.

Pe langa acest aspect am incercat in video-ul de mai jos sa va explic cum puteti intreprinde un mic studiu ca element de pornire al stabilirii unui buget lunar pentru a iti promova afacerea.

Ce cuprinde bugetul de marketing?

Atentie insa ca bugetul de marketing se refera la toate actiunile intreprinse in scop publicitar in cadrul companiei, atat online cat si offline, astfel incat putem avea:

  • participarea la targuri si expozitii
  • reclame TV si Radio
  • reclame stradale
  • costul obiectelor personalizate (agende, cani, pixuri, etc)
  • costul reclamelor online (Bloguri, Facebook, Google AdWords, Instagram, Tik Tok, etc)
  • costul campaniilor cu influenceri si ambasadori de brand.
  • cosurile cu agentiile si cu fee-urile acestor agentii.
  • si alte costuri care pot intra in cadrul campaniilor de promovare

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0